Hei hoy hai, selamat datang ke blog simple aku nih . Vote atau follow aku okay . Bye bye -Kecix-

hidup diperantauan !!

assalamualaikum kawan2 !!

aku skg dah jadi perantauan .. ape ngkorang igt hidup di prntauan ni sng kew ? susah doe ! pernah aku xmkn sume ,, tapi aku sbr jew !! last2 aku dpt kje kt satu kdai ............ ,, so berduit la skit aq ni ^^ ,. tapi bg kwn2 sume yg nk mrantau ni aku syorkan bwk ar duit byk2~ bwulah xde problem ! hmm hidup mcm ni best jgk , dpt bdikari tapi satu je , ksian kt bini aq kne tggl kt kmpong .. hahahah ,, pdn mke dia . rndu siot ngn dye . terlalu rndu doe . tapi ktorang bijak !! ktorang xlost kontek ! kan sygs kan kan .. hmm aku hrap aq xdew kt sne korang jgn la dok buli2 bini aq . sian kt dia kan ! korang doakan aq ngn dye kekal n doakan aq berjaya kt mnepon aku

]A[^.^"

ShoutMix chat widget